تابلوی سحرآمیز


فیلم سینمایی "نسخه سحرآمیز" که معرف حضورتون هست. همونی که یه پسری وارد خونه خرابه ای میشه و موهاش میریزه و بعد تو خواب بهش نسخه سحرامیزی میدن تا موهاش مجددا رشد کنه. ولی یه اشتباه در میزان مواد باعث میشه که موهاش اینقدر رشد کنه که بعدا آدم بد قصه ازش قلم موی جادویی درست کنه که وقتی نقاشی رو میکشه آدم بتونه بره تو دل نقاشی...

من هم دلم میخواست میرفتم تو دل یکی از همین نقاشیها. یا مثلا همین گوبلن که میبینید. از بچگی آرزوی زندگی در همچین جایی رو داشتم اما فقط میشد از گوبلن یا پازل دیدش و با تخیل رفت توش.
خونه چوبی، دریاچه، قایق، پل چوبی، حصارچوبی، اردک، غاز، درخت، آسمون آبی...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 نظرات:

باراني گفت...

سلام ممنون كه سر زدي،از تذكرت هم همينطور
سعي مي كنم تا چند روز ديگه مطالب قبلي رو انتقال بدم.
اين فيلم رو هم ديدم اما انسان مي تونه زندگيش رو طوري بسازه كه حتي زيباتر از اين عكسي كه گذاشتي باشه.

کامران گفت...

hamishe mese chi mitaarsidam azash. hamishe ham baram jazzzzzzzzzzab bude. kash mizash in T.V m.o.z.a.k.h.a.r.a.f.e i.r.a.n.i

ژان والژان گفت...

سلام الهام جون، خیلی قشنگ بود :)

هما سیدانی گفت...

سلام الهام جان
نوشته هات برام جالب بود.
من طراح گرافیک هستم
گفتم شاید بخوای واسه رسمیت بخشیدن به بلاگت یه لوگو به اسم کافه شکلات داشته باشی
در صورت تمایل واسم پیام بذار
هزینه اش هم 5000 هست که فکر نمیکنم خیلی زیاد باشه