تعطیلات نوروز با تلویزیون

هر سال به نیت فرا رسیدن تعطیلات سال نو، تلویزیون، فیلم و سریالهای ایرانی و خارجی رو نشون میده که ملتی که به دید و بازدید نرفته اند و کنج خانه نشسته اند تماشا کنند. اکثر این فیلمها محصولات کشورهای خارجی نامسلمان هست که با اندکی وصله پینه و تکه دوزی و کش و قوس ایرانیزه میشه و به عنوان آحیل و شیرینی عید به مردم داده میشه.
بگذریم از اینکه پخش سریالها و فیلمها چه در زمان عید و چه غیر از اون ، بیشتر از اینکه بخواد بین خانواده ها الفتی برقرار کنه ، فقط باعث میشه همه به هم بگن : هیس، بزار ببینم چی میگه. یه لحظه ساکت شو. نمیخواد بریم جایی باید این سریالو ببینیم. این مهمتره یا خواهر برادرت؟

حالا اینکه چه ارتباطی با لطافت نوروز و بهار و دیدوبازدید گرم خانوادگی و ... با فیلمهای خشانت بار تلویزیون موجوده، فقط آقای ضرغامی میدونه و خودش!
البته اگه از این بعد نگاه کنیم و دوستی و عشقی بین انسانها وجود نداره و کلا این جور چیزا گناهه، فقط جرم و جنایت و خشونت باقی میمونه که میشه در فیلمها بکار بردش.
به قول یکی از فامیلها که چند سال پیش موقع پخش یکی از فیلمهای نوروزی گفت:
این فیلمها فقط تبلیغاتش قشنگه و وقتی میبینی ، تازه متوجه میشی که فی نفسه هیچ جذابیتی نداره.

پس یه توصیه نوروزی به همه مشتریان کافه :  تا تبلیغات تموم نشده بشینید تبلیغات فیلمها و سریالها را تماشا کنید که چنین لذتی دیگه بهتون دست نمیده!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 نظرات:

باراني گفت...

سلام
آره تبلغاتشم قشنگه البته من كه بايد همين تبليغات رو ببينم خوبه كه همينا هم هست .
اينا كه همه شبكه هاي استكبار رو زدن حالا بايد بگيم پيش به سوي صدا و سيماي ميله اي.
يه جايي( و )رو جا گذاشتي ها!

???? گفت...

سلام
گل گفتی.
(( تمام ناتمام من با توتمام میشود ،شاعر بی نام ونشان،صاحب نام میشود./پیشاپیش سال نو را تبریک میگم وسال خوبی را برایت آرزومندم.))

Unknown گفت...

ما تلویزیون ایرانمون قطعه !!! ولی با مطلبت موافقم