مادر! ای طراوت بهاران و ای هستی بخش زندگانیم...

مادر! ای طراوت بهاران و ای هستی بخش زندگانیم
تو را چه بنامم و وصفت چه بخوانم که بیکران آسمانها و دریاها و هرچه در اوست در پیش نام تو کوچکند و عزیز
و اکنون تو را ای بزرگ، ای بی همتا
با تمام عظمتت در قلب کوچک خود می یابم و یزدان پاک را سپاس می گویم که این نهال عشق و محبت را به قلب من ارزانی داشت
باشد که به جبران نیکیهایت و به پاس بی خوابیهایت
همواره تو را عزیز بدارم و محترم
و همواره آواز من این باشد که
مادر... دوستت دارم ... دوستت دارم...
*** *** ***
نیایش آقایون در روزهای قبل روز زن:  ای وای چی بخریم، چقدر خرج کنیم، حالا نمیشه بی خیالش شد؟ خداکنه اداره کارت هدیه بده بدیم خانوم خرج کنه. بهتر نیست لوازم خونه بگیریم تا هم به زندگیمون یه چی برسه و هم به زنمون؟بهتره از خودش بپرسیم چی میخواد یا پولشو بدیم خودش بره بخره. اصلا کی این روز زن رو اختراع کرد؟ اگه پول خرج کنیم تا برج بعدی که حقوق بگیریم از بی پولی چکار کنیم؟

*** *** ***
بچه که بودم، روز مادر که میشد، چون بابا خودش چیزی برای مامان نمیخرید، من و برادرام از اثاثهای خونه یه چیز رو کادو میکردیم و به مامان میدادیم. یه بار هم من از نقاشی های کج و کوله خودم به مامان دادم. یادش به خیر...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 نظرات:

Unknown گفت...

سلام روز زن رو بهت تبريك مي گم از طرف من به مادرتون هم تبريك بگيد و دستش رو ببوسيد كه مادر عشق داد!

mo0mo0sh گفت...

salam.webeto0no mido0stam shadidddddddddd