قبرستان اینترنتی

همیشه وقتی میبینم یه وبلاگ یا سایتی مدتها به روز نشده، با خودم میگم نکنه طرف روحش شاد شده؟
*** *** ***
 چند وقت پیش یکی از سرویس دهنده های وبلاگ، خبر فوت یکی از کاربران فعالشو زده بود، با خودم گفتم حالا خوبه اینجوری طرفدارانشو باخبر کردن.وگرنه بیچاره ها هی به وبلاگش سر میزدن و میدیدن هیچ خبری نیست.
*** *** ***
بعضی از نویسنده های بلاگ یا به علت خستگی یا عدم دسترسی به اینترنت یا مشغله های زندگی فرصت نمیکنن وبلاگشونو آپدیت کنن ولی مشکل اینه که خبری هم از این تغییر روند کاریشون به بازدید کننده ها نمیدن و یکی هم مثل من پیدا میشه که فکر میکنه طرف عمرشو داده به خانوادش.
*** *** ***  
به نظرم پسورد وبلاگ و ایمیل از چیزهاییه که آدم باید یه جا یادداشت کنه تا اگه یه وقت براش اتفاقی افتاد، بازمانده ها خبر نبودنشو به دوستاش بدن. لااقل یه دعا و حمد وسوره هم نثار روح طرف میکنند.

*** *** ***                  *** *** ***                   *** *** ***  
چند وقتی بود از حامد خبری نبود. نگران شدم. خواب دیدم گرفتنش. در وبلاگش گفته بود که یه مدت نیست ولی باز هم نگران بودم. بعد چند ماه فهمیدم خوابم درست بوده و ... . نگرانی من بی مورد نبود...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 نظرات:

بهار گفت...

تو كه خوابات حرف نداره الهام جون با اون توصيفي كه كرده بودي از خودت...راجع به من خوابي ديدي حتما زودتر موقعدش بهم بگي ها:)

BARAN گفت...

سلام الهام جان با این حرفت موافقم اگه خواستی بیا من پسوردوبلاگم رو بهت بدم یا تو پسوردوبلاگت رو به من بده
اینجوری فکرکنم بهتر باشه! نه
از ما هم خبری نبود ولی نه مردیم و نه گیرافتادیم!

رضا لمپارد گفت...

والله من شنیده بودم خواب خانوم ها چپه...البته تعجبی هم نداره که الان درست تعبیر شده.الهام خانوم شما هم مراقب باش نگیرنت.حوصله ملاقات اومدن و کمپوت اوردن و وثیقه گذاشتن نداریم.امیدوارم همیشه موفق پیروز بهروز روزبه شاد سرخوش خوشبخت ازاد باشی...راستی اگه اون وبلاگ حامد بدی ممنون میشم.میخوام ببینیم چی گفته بوده.

الهام-کافه شکلات گفت...

سلام
حامد در بلاگش هیچ ننوشته بوده و بلاگش سینمایی بوده
معلوم نیست چرا اینجوری شد

simin گفت...

می خواست خودکشی کند

آرام...آرام....
ذره ...ذره...
کم....کم....
دیگر شعر نگفت
آپم[گل]

امید(هنر هفتم) گفت...

یعنی خواب شما تعبیر شده؟
ای بابا....از این خوابا واسه ما نبینین....

حامد گفت...

ممنون الهام جان قلم فوق العاده ای داری ..همیشه موفق و سربلند باشی یاعلی

مهرداد کاشانی گفت...

درود
الهام خانم به صورت اتفاقی با وبلاگ سرکارعالی آشنا شدم. تبریک می گم. وبلاگ خوندنی و جالبی دارید.
بدرود

پیمان گفت...

دوست عزیز تبریک میگم !
وبلاگ خیلی جذابی دارین !
از طریق هنر هفتم با بلاگتون آشنا شدم.
اگه دوست داشته باشین مایل به تبادل لینک هستم.
باشگاه هواداران بنیامین
موفق باشید.

مهدی گفت...

سلام خوبی ؟
خیلی خوب مینویسی ولی لطفا اگه خواستی بمیری بهمون خبر بدیا !!
باشه ؟

بهزاد گفت...

سلام خيلي خوشحال شدم با بلاگتون آشنا شدم از وقتي پافا رو فيلتر كردن حوصله اومدن بهش رو نداشتم ولي اينجا بازم براي مدتي امن و امان هستش