دختری با گوشواره مروارید

از تابستان 92 شروع کردم به کتاب خوانی در موبایل.دنبال کتاب مخصوص موبایل گشتم وچندتایی رو دانلود کردم و ریختم تو گوشی.تا زمانهای آزاد سر کار یا زمانهایی که همسر گرامی مشغول همراه اوله، من هم کتاب بخونم.(این قصه همراه اول سر دراز دارد که بعدا میگم!)


اولین کتاب که خوندم وسوسه های خانه مادربزرگ بود. چندین سال پیش همین کتاب رو خریده بودم و همراه کتابهای نخوانده دیگه تو جعبه زیر پله های خونه مادری گذاشته بودم.از نویسنده کتاب قبلا کتابهای دیگه ای هم خونده بودم.
کتاب دوم کتابی بود از ماجراهای شرلوک هلمز که خیلی طولانی نبود.کتاب سوم هم "چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد".
از هفته پیش مشغول خواندن کتاب    "دختری با گوشواره مروارید"نوشته "تویسی شوالیه" هستم. بعد از خوندن صفحاتی از کتاب مشغول سرچ اینرتنی شدم و دیدم کتاب معروفی هست و ازش فیلم و نمایشنامه رادیویی هم ساخته شده.
داستان جالبی داره و توصیفات دقیق و سیاست و افکار شخصیت اصلی به نظرم خیلی جالبه.
همه این حرفارو زدم که بگم اگه دوست داشتید شما هم دانلود کنید یا فیلمشو بگیرید ببینید:D


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 نظرات: