هاکلبری فین و تام سایر



واژه کرجی اولین بار در کارتون "هاکلبری فین" به گوشم خورد. بعد هم که دیدم کرجی به چی میگن، خوشم اومد. دلم می خواست من هم مثل هاکلبری فین یه سنجاب کوچولو داشتم و سوار کرجی میشدم و تو جنگل شلنگ تخته مینداختم و تو چادر میخوابیدم.
 از رفتار شیطنت آمیز و جنب و جوش هاک خوشم میامد. برا من که تو بچگی خیلی آروم و سربه زیر بودم، این رفتار خیلی ایده آل بود و دلم می خواست میتونستم اینقدر انرژی داشته باشم و از دیوار صاف بالا برم. شاید به خاطر همین نگاه و آرزو بود که وقتی بزرگتر شدم، از آرومی کودکی فاصله گرفتم و به رفتار هاکلبری و تام سایر نزدیک تر شدم.
یادمه قبل امتحانات مدرسه( امتحانات ثلت) به جای درس خوندن، کتابهای هاکلبری و تام سایر میخوندم و انرژی میگرفتم.
تمام درسهای جغرافی مدرسه یادم رفته بجز رودخانه "می سی سی پی". اینهم به لطف کارتون هاکلبری فین بود که لاقل اسم یه رودخانه خارجی تو ذهنم باقی بمونه.

درباره کتاب "هاکلبری فین" بیشتر بدانید www.pafa.ir/?p=3395

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 نظرات:

هما گفت...

سلام عزیزم
خوبی؟
درمورد بنر یه مورد از بنرهای طراحی شده قدیمی توسط من برای فروشگاه تولیکا رو میتونی تو آدرس پایین ببینی(البته آدرس وبلاگ خودم رو برای آدرس لینک قرار دام)
http://azmayesh3.blogfa.com
بعد اینکه لوگو واسه وبلاگت میخوای مثل بنر باشه یا فایل عکس؟؟؟
یه مورد از لوگو طراحی شده توسط من واسه کافه دنج تو آدرس پایین(پست سه شنبه 27)
http://kafe-denj.blogfa.com
نظرتو واسم بفرست.

هما گفت...

سلام دوباره
پس بنر تبلیغاتی پافا رو باعکس کارتونها میسازم
و بنر کافه شکلات روخیلی شیک!خوبه؟
برای وبت لوگو نمیخوای؟؟؟؟؟جای تصویر نویسنده بذاری؟
راستی کدجاوای بنر کافه شکلات که تو وبت گذاشتی رو برام بفرست.

ژان والژان گفت...

سلام الهام جون :)
یادش به خیر .....

سیب خور گفت...

سلام
به امید شکلات اومدم!
خوبی شما؟
همیشه شاد و با نشاط باشی

هما گفت...

سلام
دو تا بنرت حاضره عزیزم
هر وقت بخوای برات میفرستم
ایمیلتو چک کن