سال دیگه چند روز تعطیلیم؟

اولین سوالی که قبل شروع سال جدید در ذهن تمام ایرانیها میچرخه تعداد تعطیلات سال جدیده.
یعنی دنبال تقویم سال جدید میگردن که ببینن سال دیگه چند روز تعطیلن؟ آیا تعطیلیها پشت هم میفته؟ Erteholiday و BahmanHolidayچه روزهایی میفته؟  آیا بین التعطیلین داریم؟ آخه چرا باید روز تعطیلی جمعه بییفته؟ چه روزهایی باید مرخصی بگیریم؟ چه روزهایی میتونیم دودر کنیم؟چند روز ممکنه به خاطر برف و آلودگی هوا تعطیل بشه؟
نمیخواد دروغ بگی که تا حالا به این سوالات فکر نکردی. که اگه به فکرت خطور نکرده باشه از ما نیستی!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 نظرات:

اردلان گفت...

با نگاه کردن به تقویم همشو تا حالا فکر کردم به جر اینی که گفتی
چند روز ممکنه به خاطر برف و آلودگی هوا تعطیل بشه؟
(:

امید(هنر هفتم) گفت...

من هر سال همین کارو میکنم....خب برنامه ریزی خوبیه دیگه ! بده؟ البته برای کسایی که میرن...نه من که تعطیلی ها رو میبینم فقط به خاطر اینکه ببینم چقدر بیشتر میتونم بخوابم !!!

مصطفا گفت...

منظورم تعطيلياي كه افتاده جمعه بود

مصطفا گفت...

واي خود من اول تعطيلياي كه افتاده ميشمرم و غصه شونو ميخورم
بين التعطيلي كه مارو تعطيل نميكنن مهم نيس برام .. فقط جمعه نيفته !!