روزهای آخر اسفند

روزهای آخر اسفند برای تمام اونهایی که مثل من مدرسه و دانشگاهشون تموم شده، و حتی برای اونهایی که هنوز مشغولن، بیشتر از بوی سنبل و زیبایی ماهی قرمز در تنگ بلور و حدس زدن نرخ عیدی، یاداور کلاسهای آخر هفته اسفنده که پیچونده میشه.
هر سال این مصیبت رو داشتیم که چند روز آخر اسفند رو بیاییم مدرسه یا نه. ناظم میگفت اگه نیایید انضباطتون صفر میشه و معلم هم میگفت امتحان میگیرم. بچه ها با هم توافق میکردن که اگه همگی اون روزها مدرسه نیان، از دست معلم و ناظم کاری ساخته نیست.
روزی که قرار بود بچه ها به مدرسه نیان، درست همونهایی که شروع کننده و آتش بیار معرکه بودن که ما نمیاییم شما هم نیایید، اول از همه وارد مدرسه میشدن و در نهایت کلاس که کنسل نمیشد هیچ، هیچ کسی هم غیبت نمیکرد.
سال بعد و سالهای بعدش هم به همین منوال سپری میشد.
حتی در دانشگاه هم استاد میگفت باید بیایید و اگر غیبت کنید من ال میکنم و بل میکنم. در نهایت همه میامدن بجز استاد. استاد خودش غیبت میکرد و کلی آدم رو الاف خودش میکرد.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 نظرات:

مصطفا گفت...

ذوق و شوق بچگی ما برای تعطیلی عید وصف ناشدنیه
از برنامه ها و بازیایی که قرار بود بکنیم تا آتیش بازی
برای نمایشا و فیلما و کارایی که میخواستیم بازی کنیم بروشور میکشیدم رو کاغذ .. مث تبلیغات
چه حااااااالی میداد خدااا

Unknown گفت...

قربون دانشگاه که همه با هم اعم از دختر و پسر دانشجو تا استادش همه رله هستن !!

pes 2010 گفت...

مدرسه ما که گیر داده تا امروز (پنجشنبه) بیاییم من دیروز رفتم دیدم فقط 3 نفریم کلاسای دیگم هم تعطیل کردن (البته ما دبیرستانیم میتونیم جیم شیم) البته اون سه نفری که از کلاس سوم ریاضی رفتیم دیگه بیخیال امروز شدیم تازه یه چیز جالب بگم که از دوشنبه از دانش آموزان اول زنگ و آخر زنگ امضا!!! میگرفتند که امروز اومدن این دیگه نوبرش نیست؟؟؟

Pes 2010 گفت...

دیگه تو جواب نظرات رو نمیدی حداقل برای بعضی ها جوابشون رو بده (شوخی:کاری نکن تا دوباره مثل pafa.ir نظرات اون جوری بدم که مجبور شی دو سه کیلومتر جواب بدی مثل اون قضیه صهیونیست و کلمه ی پافا و اون حرف های بسیجی گونه ) یه چیز دیگه که ناظمی که این کارو با ما میکنه دو سال پیش معلم تاریخ بود الان هم تقریبا شغل دومش س پ ا ه ی هستش (البته تهمت یا پشت سرش حرف نمی زنم حقیقته).