گیس بریده

همیشه ( یعنی وقتی کوچیک بودم) فکر میکردم اگه یه روزی موهام سفید بشه، از ناراحتی دق میکنم! اما چند سال پیش بود که دیدم دیگه کار از دق کردن گذشته و اینقدر سفیده که نمیشه ناراحتش هم شد.

*** *** ***
همه دخترها از همون بچگی دوست دارن موهاشونو بلند کنند که هم خوشگل تر بشن و هم وقتی عروسی میکنن، موهاشون قابلیت مدل دادن داشته باشه. دخترها به همین هدف موهاشونو بلند میکنن و در سنینی که فکر میکنن احتمال داره ازدواج کنن، ترجیح میدن موهاشونو کوتاه نکنن.
اما دیگه با پیشرفتهای روز دیگه لازم به بلند کردن مو نیست. چون موهای مصنوعی در مدلها و اقسام مختلف به بازار اومده که حتی برای عروس کلاه گیس کامل میزارن و عروس دیگه نمیخواد نگران اندازه و رنگ و جنس موهاش باشه.

*** *** ***
دخترهای کوچیک امروزی دیگه نیاز نیست نگران مراسم عروسیشون بشن. همه چیز مصنوعی و تقلبی درومده و میتونن باهاش یه شب رو خوش بگذرونن!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 نظرات:

Unknown گفت...

خب بعد از عروسی چی؟...اومدیم کنده شد...نمیگید داماد سکته میکنه؟

مصطفا گفت...

با مصنوعی هم مگه خوش میگذره؟!

امیر گفت...

1. سلام.
2. فکر کردم راجع به فیلم معروف "گلشیفته فراهانی" عزیز نوشتی. تو هم با این تیترهات؛ که، مث ژورنالیست ها زیرکانه ست، "الی" جان!

18may گفت...

ولی ما پسرا خوشحال میشیم
چون به پایان نزدیکتر میشم

الهام گفت...

پاسخ به نظرات:

1- داماد میدونه مو مصنوعیه ولی مهم زیبایی در شب عروسیه نه چیز دیگه!!!

2- من چکار به گلشیفته دارم! من چکاره بیدم؟

3- چرا پسرها خوشحال میشن؟ منظور تموم شدن سربازیه؟

باران گفت...

سلام
داري 18 به بالا مي زني ها!
ولي شب و روز ديگه نداره اونم مصنوعيش رو درست مي كنن!
منظورم از اون مطلب حرفاي بود كه توي تلويزيون به معترضا تو اين چند ماه گفتن مثل همون راهپيمايي كه مردم رو به خيابونا آوردن و سخنران معترضا رو بزغاله خطاب كرد يا بقيه چرت و پرت هايي كه داريم تو اين چند ماه مي شنويم و شنيديم.

مصطفا گفت...

خب کسی که زیادی واقع بین باشه مث من زیاد از چیزای مصنوعی لذت نمیبره
یه چیزی هم بگما.. واقع بینی منافاتی با رویاپردازی و احساساتی بودن نداره ها
ولی خب مصنوعی دوس ندارم
تازه آرایشم خوشم نمیاد
لبی که با رنگ قرمز بشه فایده نداره !!

امید(هنر هفتم) گفت...

بدبخت اوون داماد !!!

Maryam Khanoomi گفت...

سلام، خوب هستين؟
به چه نكته جالبي اشاره كردين.
در مورده موي بلند واقعا همينجوري بود كه شما عرض كردين.
ولي من اصلا از اين مو مصنوعيا خوشم نمياد
اما خوبه، احتياجي نيست چند سال زحمت مو بلند كردنو بكشي.
ولي واقعا سفيد شدنه مو وحشتناكه!
مرسي از وبلاگه خوبتون.